Ana Sayfa
Enstitü
Kalite ve Müşteri Politikaları

Politikalar ve Belgeleri

  • Kalite uygulamalarıyla ve geliştirdiği yaklaşımlarla öncü olmayı sürdürmektir,
  • Kurum tarafından benimsenen kalite ilkelerine uyarak hizmet ve faaliyetleri sürekli iyileştirmek,
  • Hizmetten yararlananların memnuniyetlerini ölçerek memnuniyetin artırılmasını sağlamak,
Kalite Yönetim Sistemi Belgesi
  • Hizmet alanların geri bildirimlerini ve şikâyetlerini güvence altına alarak izlemek, şikâyetleri objektif olarak ele alarak çözüme kavuşturulmasını sağlamak.
  • Müşteri ile şeffaf ve etkin iletişim mekanizmaları oluşturarak süreçlere mevcut ve potansiyel müşteri katılımını arttırmak.
  • Müşteri odaklı bir yaklaşımla, süreçlerinin performanslarının sürekli iyileştirilmesini sağlayarak değer önermelerini hayata geçirecek bir performans ortaya koymaktır.
Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi